Σχετικά
Δράσεις
Εκπαιδευτικοί
Νέα
Erasmus
For Healthy Europe
Four Shades of Literacy
Digital Marketing in Secondary Schools
Digital Guided Implants’ Placement
Social Media as a tool for Inclusion
Contact
Σχετικά
Δράσεις
Εκπαιδευτικοί
Νέα
Erasmus
For Healthy Europe
Four Shades of Literacy
Digital Marketing in Secondary Schools
Digital Guided Implants’ Placement
Social Media as a tool for Inclusion
Contact
Επικοινωνία
2810360741, mail@2epal-irakl.ira.sch.gr
Σύνδεσμοι Webex
Πρόσκληση προς μαθητές για συμμετοχή σε Όμιλο Κώδικα Python
18 Ιανουαρίου, 2017
Χωρίς κατηγορία
by
ssfuc
PythonCodeClub
Προβολές :
7
Previous
Γιορτή για την επέτειο του Πολυτεχνείου .
Next
Open School’s Institut
Comments are closed.
Search for:
Πρόσφατα άρθρα
Δικαιολογητικά για προφορική εξέταση στις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ έτους 2025, για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ-ΔΗΛΩΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΠΑΛ ΕΤΟΥΣ 2025.
Δυνατότητα παρακολούθησης μαθημάτων του Ψηφιακού Φροντιστηρίου από τουςαποφοίτους ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ. και ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ.
Επέτειος 17 Νοέμβρη 1973.
Χορήγηση Βεβαίωσης σε μαθητές για διάκρισή τους σε Πανελλήνιους και/ή Παγκόσμιους Σχολικούς Αγώνες
Ιστορικό
Ιστορικό
Επιλέξτε μήνα
Δεκέμβριος 2024
Νοέμβριος 2024
Οκτώβριος 2024
Σεπτέμβριος 2024
Ιούλιος 2024
Ιούνιος 2024
Μάιος 2024
Απρίλιος 2024
Μάρτιος 2024
Φεβρουάριος 2024
Ιανουάριος 2024
Δεκέμβριος 2023
Νοέμβριος 2023
Οκτώβριος 2023
Σεπτέμβριος 2023
Ιούλιος 2023
Ιούνιος 2023
Μάιος 2023
Απρίλιος 2023
Μάρτιος 2023
Φεβρουάριος 2023
Ιανουάριος 2023
Δεκέμβριος 2022
Νοέμβριος 2022
Οκτώβριος 2022
Σεπτέμβριος 2022
Ιούλιος 2022
Ιούνιος 2022
Μάιος 2022
Απρίλιος 2022
Μάρτιος 2022
Φεβρουάριος 2022
Ιανουάριος 2022
Δεκέμβριος 2021
Νοέμβριος 2021
Οκτώβριος 2021
Σεπτέμβριος 2021
Αύγουστος 2021
Ιούλιος 2021
Ιούνιος 2021
Μάιος 2021
Απρίλιος 2021
Μάρτιος 2021
Φεβρουάριος 2021
Ιανουάριος 2021
Δεκέμβριος 2020
Νοέμβριος 2020
Οκτώβριος 2020
Σεπτέμβριος 2020
Αύγουστος 2020
Ιούλιος 2020
Ιούνιος 2020
Μάιος 2020
Απρίλιος 2020
Μάρτιος 2020
Φεβρουάριος 2020
Ιανουάριος 2020
Δεκέμβριος 2019
Νοέμβριος 2019
Οκτώβριος 2019
Σεπτέμβριος 2019
Ιούνιος 2019
Μάιος 2019
Απρίλιος 2019
Μάρτιος 2019
Φεβρουάριος 2019
Ιανουάριος 2019
Δεκέμβριος 2018
Νοέμβριος 2018
Οκτώβριος 2018
Σεπτέμβριος 2018
Αύγουστος 2018
Ιούλιος 2018
Ιούνιος 2018
Μάιος 2018
Απρίλιος 2018
Μάρτιος 2018
Φεβρουάριος 2018
Ιανουάριος 2018
Δεκέμβριος 2017
Νοέμβριος 2017
Οκτώβριος 2017
Σεπτέμβριος 2017
Αύγουστος 2017
Ιούλιος 2017
Ιούνιος 2017
Μάιος 2017
Μάρτιος 2017
Φεβρουάριος 2017
Ιανουάριος 2017
Δεκέμβριος 2016
Νοέμβριος 2016
Αύγουστος 2016
Ιούνιος 2016
Μάιος 2016
Απρίλιος 2016
Μάρτιος 2016
Φεβρουάριος 2016
Δεκέμβριος 2015
Νοέμβριος 2015
Οκτώβριος 2015
Αύγουστος 2015
Ιούνιος 2015
Μάιος 2015
Απρίλιος 2015
Μάρτιος 2015
Φεβρουάριος 2015
Ιανουάριος 2015
Δεκέμβριος 2014
Νοέμβριος 2014
Οκτώβριος 2014
Σεπτέμβριος 2014
Ιούλιος 2014
Ιούνιος 2014
Μάιος 2014
Απρίλιος 2014
Μάρτιος 2014
Φεβρουάριος 2014
Νοέμβριος 2013
Οκτώβριος 2013
Σεπτέμβριος 2013
Ιούνιος 2013
Μάιος 2013
Απρίλιος 2013
Μάρτιος 2013
Φεβρουάριος 2013
Ιανουάριος 2013
Δεκέμβριος 2012
Kατηγορίες
4shades
dimas
Erasmus
ForHealthyEurope
Uncategorized
W
Δράσεις
Εξετάσεις
Πανελλαδικές
Χωρίς κατηγορία
Μεταστοιχεία
Σύνδεση
Ροή καταχωρίσεων
Ροή σχολίων
WordPress.org